Dag 5 Lhasa - Reisverslag uit Lasha, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 5 Lhasa - Reisverslag uit Lasha, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 5 Lhasa

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

24 September 2013 | China, Lasha

Vandaag een kloosterdag. We zijn eerst naar Gandeng gegaan een van de oudste kloosters van Tibet. Jammer genoeg is veel van de inboedel verloren gegaan tijdens de culturele revolutie.
De Boeddhabeelden worden nu nagemaakt en teruggeplaatst. Helaas niet meer van goud en koper maar van gips en klei met goudverf. De weg er naar toe was erg mooi, de wegen zijn niet erg goed. Na de late lunch zijn we naar Seraklooster gegaan. We hadden ook nog een derde klooster op de lijst maar de dag was om en de rest doen we morgen.
In elke plaats hebben we een andere gids in Lhasa is dat Max. Zo heet hij uiteraard niet maar gidsen nemen ook altijd voor het gemak een westerse naam.

• 24 September 2013 - 12:57

Henk En Lar Beijert:

Hoi Jan en Ina mooie reis tot nu toe? wij volgen jullie iedere dag

• 25 September 2013 - 09:00

Henk En Greet:

Hallo vakantiegangers , de link die je gestuurd had werkte niet , maar zoals je ziet het juiste adres gevonden .
    Ziet er prachtig uit echt genieten zo te zien , we blijven jullie volgen , staat nu onder favorieten .
    fijne dagen nog . liefs Greet en Henk

Verslag uit: China, Lasha

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011