Dag 4 Lasha - Reisverslag uit Lasha, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 4 Lasha - Reisverslag uit Lasha, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 4 Lasha

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

23 September 2013 | China, Lasha

Vanochtend om half vijf op voor de vlucht naar Lhasa. We waren rond 12 uur in het hotel. Een prachtig maar erg oud en af en toe krakkemikkig hotel. Maar wat geeft dat, Lhasa is prachtig, een buitenschil als een moderne stad maar een oude stad die traditie en religie uitstraalt overal pelgrims en monniken. Weinig toeristen.
Lhasa ligt erg hoog ongeveer 3650meter. Anders dan tijdens onze reis in Peru, gingen we nu in één keer van zeeniveau naar deze hoogte. Rustig aandoen is dus het motto. Tot nu toe valt het aantal patiënten met hoogteziekte mee maar één mevrouw is wel erg ziek.

• 23 September 2013 - 16:25

Dieuwertje:

Klinkt goed! Geniet ervan!

Verslag uit: China, Lasha

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011