Dag 24 Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 24 Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 24 Shanghai

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

14 Oktober 2013 | China, Sjanghai

Wat een stad. Groot, lawaaierig en ook hier aan de ene kant luxe en aan de andere kant armoede. Zaterdagavond en zondag overdag hebben we een tour gemaakt langs enkele van de highlights van Shanghai. De Bund bij de havens, een cruise over de rivier, shoppen op de Nanjing road en rondlopen in de franse wijk tussen de terrasjes en de galerieën. Erg leuk om te doen. Gisteravond zijn Ina en ik samen op pad geweest. Na wat eten en terrasjes (het is hier overdag rond de dertig graden) zijn we naar een jazzclub geweest, echt reuze gezellig. Ina werd aan het eind van de avond door de zanger van de band, Carlton J. Smith, over de schouders gegooid en naar mij teruggebracht. Dit tot grote hilariteit van de zaal. Een zeer geslaagde avond dus (vooral voor Ina). Vandaag (maandag) gaan we verder de stad verkennen en dan morgen naar huis.
Ons hotel is prima maar het internet retetraag, dus even geen foto's.

• 14 Oktober 2013 - 11:06

Yvonne:

Haha, dat had ik wel willen zien. Ik heb tot nu toe al jullie berichten gelezen. Dan wil je toch maar één ding. Onmiddellijk naar China afreizen. Geweldig !! Maar ik ben ook heel blij dat jullie zo weer terug zijn....
    we verwachten jullie a.s. zaterdag vanaf 17.00 uur. Alvast goede reis :-)

• 14 Oktober 2013 - 16:44

Sjoerd:

Jan,

Wat een geweldige reis als ik de verhalen mag geloven (en dat doe ik natuurlijk). Veilige terugreis gewenst en hoop dat je lekker kunt slapen (weet niet of je pillen over hebt na drie weken beton ;-)). Lekker bijkomen van de week en dan zien we je volgende week weer.

Sjoerd