Dag 22 en 23 Wuzhen - Reisverslag uit Wuzhen, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 22 en 23 Wuzhen - Reisverslag uit Wuzhen, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 22 en 23 Wuzhen

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

12 Oktober 2013 | China, Wuzhen

Gisteren aangekomen in Wuzhen, het waterdorp. Eerst zijn we naar het oude Wuzhen geweest. Dit is een eeuwenoud dorp Gebouwd rond het water. Alles gebeurd met bootjes. Een soort giethoorn dus.
We logeerden in het nieuwe Wuzhen. Een kopie van het oude dorp maar dan modern. Het is een ressort voor voornamelijk Chinese toeristen. Met hotels, winkeltjes, barretjes en restaurant. Wel een beetje kitsch maar ook vol met erg comfortabele westerse luxe.
We vertrekken vandaag (zaterdag) naar Shanghai de laatste stad van onze reis. Hier blijven we tot we dinsdag naar huis gaan.
Shanghai is qua ambiance vergelijkbaar met New York. Vooral de handel in namaak merk artikelen. Misschien voor Ina nog een nep Louis Vuitton scoren.

• 13 Oktober 2013 - 21:24

Menno:

Yvonne is ook wel geïnteresseerd in een Louis Vuitton tasje... Krijgt ze ook wat op mijn aanstaande verjaardag. Ik heb tenslotte alles al. Ik wens jullie een uiterst aangename terugreis! Menno.

• 13 Oktober 2013 - 22:17

Anita:

Ha verre reizigers,
    ik hoop dat jullie het naar de zin hebben, veel indrukken op hebben gedaan en nog doe. Apart zo'n waterdorp deels toeristisch en toch typisch voor dat Chinese gebied. Nog een paar laatste dagen, dus geniet van Shanghai en eten met chop sticks. Goeie reis terug. Liefs, Anita