Dag 27 back home, - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 27 back home, - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 27 back home,

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

19 Oktober 2013 | Nederland, Leeuwarden

We zitten weer in Nederland. Wel even wennen aan de temperatuur, we gaan van 32 naar 12 graden, dat scheelt een jas. Het is een prachtige reis geweest, we hebben veel indrukken opgedaan en het was weer een verrijking van ons wereldbeeld. Wat een economie in opkomst, in heel China wordt volop gebouwd. Je ziet daarvan ook duidelijk de keerzijde met veel milieuverontreiniging.
Tibet was een absoluut hoogtepunt (ook letterlijk met hoogtes tot 5500meter). Hier zie je de voortuitgang misschien ook wel het meest wringen en botsen met de religieuze samenleving die Tibet nog steeds wel is.

We gaan de komende tijd de foto’s en de indrukken verwerken. Leuk dat jullie ons gevolgd hebben, tot ziens.

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011