Halverwege (dag 16) - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Halverwege (dag 16) - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Halverwege (dag 16)

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

24 Mei 2011 | Verenigde Staten, Moab

Tot nu reisden we qua campings op de bonnefooi, er was altijd wel plaats dus we zagen onderweg wel waar we 's avonds gingen staan. Gister hebben we toch maar wat dingen vasgelegd omdat het komend weekend memorial day is en de Amerikanen zelf ook een lang weekend hebben.
We hebbben gelijk ook een jeeptour naar antilope Canyon geboekt om onder leiding van een indiaanse een tocht tussen de steile wanden te maken en te genieten van de lichtval die dat geeft. (komende donderdag)
Als klap op de vuurpijl hebben we voor zondag een helicoptervlucht door de Grand Canyon geboekt. Een vlucht met alles er op en er aan van een uur. Zien we erg naar uit.
Vandaag naar Mesa Verde naar de indiaanenwoningen in de rotsen.

• 24 Mei 2011 - 15:52

Bouwe:

Geweldig leuk zeg!! Ik heb wel foto's gezien van Antilope canyon. Zelf helaas niet gedaan. Waren wel erg mooie foto's.

Veel plezier!

• 25 Mei 2011 - 13:47

Mathilde:

Jullie hebben het heurlijk, lees ik wel!! Grand Canyon is fantastisch en vast helemaal vanuit de lucht! Genieten dus aankomende zondag!

En opnieuw trouwen in Las Vegas was wel erg leuk geweest hoor! Als Elvis & Marilyn hahahaha.

Ben benieuwd naar een foto van jullie etentje in Hooters..... ;.)

Have Fun!
    Groetjes Mathilde.

• 25 Mei 2011 - 14:03

Leonne:

Het ziet er erg vakantieachtig uit... ratelslang trekt mij minder maar de rest lijkt me heerlijk (ook het reizen)! Geniet ervan!

• 30 Mei 2011 - 09:22

Yvonne:

Waarom zitten wij hier eigenlijk nog.
    Hoewel we zijn op dit moment "uit van huis" en wonen tijdelijk in een fraaie geheel ingerichte woning aan het water. Bijna net zo leuk als Amerika. Alleen geen indiaan te bekennen.