Arches - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Arches - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Arches

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

22 Mei 2011 | Verenigde Staten, Moab

Gister gegeten in wat volgens de reisgids het beste restaurant van Utah is, Diablo. Uiteraard moet ik ook deze reis wat specifieks van het land eten. En het werd ratelslang. Nou het ging. Gelukkig was dit het entree zodat we ons nog kon overgeven aan andere heerlijkheden. Echt erg goed. (vrienden misschien iets voor de eetclub?

Vandaag gereden en gewandeld door Capitol Reef. Wederom erg mooi. Nog mooier was de weg door de prairie die ons naar Arches bracht. Een weg zoals je die kent uit de films leeg en eindeloos.

We blijven nu 2 nachten hier en gaan dan naar ons oostelijkste pint Mesa Verde. Vanaf daar zakken we dan weer af naar LA. Maar komen nog langs hoogtepunten als de Grand Canyon.

• 23 Mei 2011 - 16:09

Dieuwertje:

Film je even hoe Ina omgaat met alle diepte??

Hier gaat alles goed. De planten zijn nog groen, Dexter staat op de harde schijf, genieten van Amerika. Wat wil je nog meer!

Kus!

• 24 Mei 2011 - 08:05

Mamma En Pa:

Mamma heeft even gegriezeld van de ratelslang, als het voor haar iets in die richting zou moeten zijn, gaat haar voorkeur uit naar paling - met het voordeel dat ze er niet voor naar de andere kant van de wereld hoeft te reizen. We zijn blij dat jullie zo genieten, kom weer veilig thuis. Mamma en Pa.