Hot, hot, hot - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Hot, hot, hot - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Hot, hot, hot

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

09 Juni 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het is al twee dagen rond de 100 graden Fahrenheit in New York (38 graden celcius), erg heet, zeker in een stad. We hebben de laatste dagen de highlights van de stad bezocht: Chinatown, litle Italy, Wallstreet, etc. We zijn naar de 102e verdieping van het Emipe State building geweest (mooi uitzicht) en de Applestore op 5th avenu. En gelopen, en gelopen, en gelopen tot onze voeten niet verder wilden. Gisteravond was er een party op het dak (12e verdieping) van ons hotel. Daar hebben in de koelte van een klein briesje en mattige witte wijn het laatste deel van de avond doorgebracht. Vanavond treden The black eyed peas op in central park voor een benefietconcert. Hopen dat dat goed gaat. Er hangt onweer in de lucht.
Morgen pakken we in en gaan, als het weer het toelaat een fietstocht maken door cental park. Om 18:00 uur (middernacht bij jullie) stappen we dan op de vlucht naar Schiphol.
Dieuwertje pikt ons daar dan op (doe je voorzichtig rijden?). We zijn dan na 34 dagen weer thuis, ook wel lekker.

Ik ben zeker van plan daar nog een laatste verslag toe te voegen.

• 18 September 2013 - 10:24

Kkk:

ffasdf

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011