The big Apple - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu The big Apple - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

The big Apple

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

08 Juni 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

En daar zijn we dan in New York. We zitten in een prachtig hotel aan de rand van central park in the westside (leuk item voor een story). De kamer is wat krapjes maar dat vinden we niet zo erg.
Het is bloody hot in NY. Gisteren hebben we tot laat op het terras gezeten kijkend naar alle drukte om ons heen.
Terwijl we dit verhaaltje schrijven zitten we koffie te drinken aan Broadway Manhatten we lopen zo verder naar Wallstreet om daar eens rond te kijken. We hebben een metrokaart gekocht dus reizen is geen probleem.
We houden jullie op de hoogte.

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011