Een gezellige dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Een gezellige dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Een gezellige dag

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

05 Juni 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren een relaxte dag gehad. De dag begon met regen maar in de loop van de dag knapte het aardig op.
We zijn de dag begonnen in Carmel een prachtig engels aandoend plaatsje aan de kust. Waar amerikaanse steden vaak ongezellige, langgerekte betonvlaktes zijn is Carmel echt pitoresk. Ina heeft daar een paar schitterende rode laarzen gekocht.
We zijn daarna, nu vanaf deze kant, de highway 1 opgereden tot de Big Sur. Daarna nog een glas gedronken op Ina haar verjaardag in het restaurant Nepenthe een pleisterplaats voor Holliwoodsterren (nu dus niet). Op de terugweg hebben we de 17 mile drive gedaan, een uitgezette route langs de spectaculaire kustlijn van Monterrey Peninsula.

Om Ina's verjaardag waardig af te sluiten hebben we gegeten in het poep chique "Ducks grill" in Monterey. Anders dan de naam doet vermoeden een visrestaurant. Echt geweldig en goed afgeblust met een witte, van droogheid stuivende, wijn. (ik was de Bob, dus maar twee glaasjes.)

Daarna hebben we tot de late uurtjes een vuurtje gestookt bij de caravan. Een goede afsluiting van een fijne dag.

Vandaag gaan we de caravan opruimen en poetsen want die moeten we morgen ochtend inleveren. En dan, New York.

• 05 Juni 2011 - 18:27

Bouwe:

Alvast veel plezier in de big city!

• 08 Juni 2011 - 08:59

Yvonne:

Dat ziet er goed uit. Jullie zien er lekker relaxed uit. Klaar voor New York want daar zul je heel wat rondlopen.