Wat een rit ( dag 12) - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Wat een rit ( dag 12) - Reisverslag uit Torrey, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Wat een rit ( dag 12)

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

21 Mei 2011 | Verenigde Staten, Torrey

Vandaag van Bryce naar Capitol Reef gereden. We hebben de scenic backway (highway 12 en 24) deze voert langs Escalante en Bouldertown. De weg slingert, klimt en daalt tot een hoogte van 3000 meter waar nog volop sneeuw ligt. Spectaculair is het deel wat over een soort kam loopt van de ene naar de ander berg met, zowel links als rechts van de weg een steile afgrond. Adembenemend. De RV ( zo heet een camper hier) die een op vier Loopt (maar de benzine is ook maar rond de 85 cent de liter) heeft ons veilig naar Torrey gebracht.

Het is hier lekker warm, de zon schijnt en we zitten lekker voor de RV. Straks even eten en shoppen in Loa 15 mijl verderop.

• 22 Mei 2011 - 06:32

Bouwe:

Wij zaten in de Day's inn. Ik denk dat dat tegenover jullie campground is.

Hoe ziet jullie programma er voor de komende dagen uit?

• 22 Mei 2011 - 10:27

.Moeder:

Vanmiddag feest in Akersloot 55 jarige huwwelijk van Jan en Truus

veel plezier nog met jullie vakantie

• 22 Mei 2011 - 11:47

Anita Paap:

Beste Amerikagangers,

Goed om te lezen dat jullie het daar zo naar je zin hebben. Al helemaal gewend aan de overweldigende hoeveelheden eten daarzo? En Ina, misschien leuk thema voor de volgende kookclub, Amerika??

Geniet van jullie super vakantie en we blijven jullie volgen.

Hartelijke groeten, Ruud en Anita