Bryce (dag 12) - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Bryce (dag 12) - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Bryce (dag 12)

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

20 Mei 2011 | Verenigde Staten, Bryce

Even mopperen op het weer heeft geholpen. Vandaag was het al een stuk aangenamer en morgen gaan we de 20 graden in. Wij zijn dan onderweg naar Capitol Reef. Vandaag met de shutle Bryce in geweest en lekker gewandeld. Ik val in herhaling maar het was weer prachtig.

Ik merk uit de reacties dat een aantal van jullie graag ook wat foto's willen zien. Tja....eenIPad is een geweldig apparaat....maar helaas geen USB ingang. Ik zal dus met uploaden moeten wachten tot ik ergens over een Windows pc kan beschikken. Ik doe mijn best.

• 21 Mei 2011 - 15:45

Bouwe:

En gaan jullie daarna via de 95 weer naar het zuiden? Is een erg mooie route.

Veel plezier de komende dagen!!

• 27 Mei 2011 - 10:40

Yvonne:

O, ik had echt wel meegewild. Ik ben heel benieuwd. En wat de foto's betreft, kan ik iets komen brengen?

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011