Hoe is het weer vandaag (dag 11) - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Hoe is het weer vandaag (dag 11) - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Hoe is het weer vandaag (dag 11)

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

19 Mei 2011 | Verenigde Staten, Bryce

Vandaag een extraatje over het weer. Wel, het is hier koud. We zitten in Utah en het zou normaal hoog in de twintig graden moeten zijn. Welnu we halen overdag de 10 maar nauwelijks. We zijn vandaag van Zion naar Bryce gereden en hadden sneeuw onderweg. In de camper staat de kachel lekker te snorren maar we hadden eigenlijk in het avondzonnetje willen zitten. De komende dagen schijnt het beter te worden. Volgens de locals is het in een eeuw niet zo koud geweest in mei. Hebben wij weer. Enfin morgen lekker Bryce in met de shutle.

• 20 Mei 2011 - 06:52

Bouwe:

Bryce ligt wel op 2500 meter hoogte. Dat heb je niet zo in de gaten als je die kant uit rijdt, maar het ligt veel hoger dan Zion bijvoorbeeld.

Dan is het maar goed dat er een kachel in zit. Ik hoop ook dat jullie wat warme kleren hebben meegenomen.

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011