Dag 19 van Beijing nar Suzhou - Reisverslag uit Suzhou, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 19 van Beijing nar Suzhou - Reisverslag uit Suzhou, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 19 van Beijing nar Suzhou

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

08 Oktober 2013 | China, Suzhou

We hebben Beijing verlaten. Na het Pekingeend diner (erg lekker), geblust met de nodige alcoholische versnaperingen, zitten we weer in de hoge snelheidstrein. In 5 uur leggen we ruim 1200km af. Deze treinen zijn erg luxe, schoon en comfortabel. Alles is er te krijgen eten, drinken te kust en te keur.
Beijing is een geweldige ervaring geweest. Een stad zo groot als half Nederland met ruim 22 miljoen inwoners. Ondanks deze drukte is de stad redelijk relaxed en veilig. Dat laatste geldt overigens voor heel China.

We gaan nu naar het waterrijke gebied rond de Yangtze. We gaan morgen de laatste week in. Het is snel gegaan tot nu toe.

Tot nu toe hebben we steeds goed weer gehad. De kans op regen is de komende dagen echter groot. De tyfoon, die een heel eind verderop aan land is gegaan en waarvan wij dus geen last hebben, heeft aan in het gebied rond Suzhou regen gebracht.

• 08 Oktober 2013 - 19:18

Gauke:

Hallo Ina en Jan,

Bijzondere reis. Heel wat anders dan het friese platteland. Ina al iets van een CJIB of ontdekt of opmerkingen over zorgtoeslag gehoord. Of zit je zo in een andere wereld dat je niet meer weet waar ik het over heb.
    Nog plezierige dagen en astraks een goede terugreis.

Groet,

Gauke.