Dag 7 Sigatze - Reisverslag uit Shigatse, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 7 Sigatze - Reisverslag uit Shigatse, China van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 7 Sigatze

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

26 September 2013 | China, Shigatse

Allereerst! Menno ik hoop dat je een onvergetelijke afscheidsreceptie hebt gehad. Jammer dat we er niet bij waren maar dat maken we nog wel goed.

Het foto's toevoegen blijft wat achter maar de dagen zijn erg vol, dus dat komt nog wel.

We zijn vandaag,na een prachtige reis van Lhasa naar Sigatze, aangekomen in het hotel. Weer veel gezien, tempels, meren, bergen etc. We zij over een pas van meer dan 5000 meter gereden.

Onderweg veel controleposten, wat wel het nodige oponthoud geeft. Chinezen rijden als idioten door alle verboden en rode lichten die er maar zijn. Onze chauffeur rijdt overigens uitstekend.

Het hotel in Sigatze is een bad van luxe vergeleken met Lhasa. Overigens gaan we morgen naar dat hotel terug om zaterdag de trein naar Xian te nemen. Een reisje van 33 uur.

• 27 September 2013 - 16:30

Yvonne:

Hallo Jan en Ina,
    leuk om jullie verslagen te lezen. Blijven we een beetje bij. Over de afscheidsreceptie van Menno zal hij zelf zo even wat zeggen/schrijven.
    Veel plezier en blijven genieten.
    Yvonne

• 28 September 2013 - 10:09

Menno Koopmans:

Afscheidsreceptie inderdaad indrukwekkend. Heel veel mensen, veel cadeaus, lovende woorden van John en bezoekers en een schitterend 'stukje' met Nico als mij en Mathilde als Margriet. Fantastisch. Heb hele volgende dag nodig gehad om alle veren uit mijn achterwerk te trekken. Margriet, Victor en jij namen op het scherm afscheid. Maakte veel indruk. Dank! Heb nu alle tijd dus ik kom binnenkort even langs voor bami met wat vlees...Geniet!

Menno