Terug naar de kust - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Terug naar de kust - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Terug naar de kust

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

01 Juni 2011 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Na een rondreis die ons door de staten Nevada, Utah, Colorado en Arizona heeft gevoerd, zijn we nu weer terug in Californië. gisteren hebben we op een kampeer plek zonder stroom en water gestaan midden in het park Joshua Tree. Ik heb nog gezocht naar de Wifi-indianen maar heb ze niet gevonden dus ook geen internet en dus geen verslag gister.
Er was op de camping geen toezicht en je moest het verschuldigde stageld in een envelop in een zuiltje gooien. Covey zou trots zijn geweest op zo'n staaltje "speed of trust".

vandaag zijn we doorgestoomd naar de kust en zitten nu in Goleta, vlak boven santa Barbara.

We reizen vanaf nu rustig terug naar San Francisco (inderdaad Bouwe, via de prachtige kustweg highway one) om daar maandag onze trouwe RV in te leveren. (hij rijdt lekker Henk een beetje als de Chevrolet.)

Daarna nog lekker chillen in New York. Nu eerst ergens eten.

• 02 Juni 2011 - 11:37

Mamma En Pa:

We volgen met veel belangstelling jullie belevenissen en merken daarbij dat het volop genieten is. Hier gaat alles naar wens, we zien er naar uit om jullie terug te zien.

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011