Nagenieten - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Nagenieten - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Nagenieten

Door: janenina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

31 Mei 2011 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Gisteren hebben we de dag afgesloten met een etentje bij de Italiaan. Erg lekker maar uieraard erg veel. De dame was een beetje verbaast en iets ontstemt dat wij de restjes niet mee wilden nemen in een bakje, zoals hier gewoonte is. Daarna hebben we tot laat met een redelijk glas witte wijn aan de oever van het meer gezeten.
Nog even een weetje over Lake Havasu. De rijke zakenman die dit gebied ontwikkeld heeft, heeft van de gemeente Londen een komplete brug gekocht laten afbreken en verschepen. Toen de brug echter hier was bleek het de verkeerde brug en was er geen water om de brug passend overheen te leggen. Dit heeft hij toen maar laten graven. Zo ligt hier dus in hartje Arizona de originele London Bridge.

Wij reizen straks door naar Joshua Tree het laatste park op onze route. Later meer.

• 31 Mei 2011 - 19:19

Greet En Henk:

hallo Jan en Ina

leuke verslagen maar hoe gaat het met de camper .
    kun je dat grote ding een beetje op de weg houden . ( het is natuurlijk geen italiaans raspaardje )
    nog veel plezier toegewenst .
    Groeten Greet en Henk

• 01 Juni 2011 - 06:44

Bouwe:

Leuk om dit zo allemaal mee te krijgen. Gaan jullie de camper inleveren in LA of in San Francisco? Het zou wel jammer zijn als je de coastal highway mist. Die is op het stuk ten zuiden van Carmel erg mooi.

Groetjes.

• 04 Juni 2011 - 07:43

Yvonne:

Geweldig, wat een grap.
    Wanneer wij straks veel te veel geld hebben gaan we dat ook doen, goed idee, dan komt ook iedereen zich vergapen, haha