Dag 21: Canada, Vancouver Island - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 21: Canada, Vancouver Island - Reisverslag uit Nanaimo, Canada van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 21: Canada, Vancouver Island

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

27 Juni 2015 | Canada, Nanaimo

Vandaag, vrijdag overgestoken van port Angeles naar Victora, Canada. We waren vroeg op en hebben de boot van 8:15uur genomen. De zee was kalm en in anderhalf uur waren we aan de andere kant. De rest van de ochtend en begin van de middag hebben we Victoria verkend. Een mooie Engels aandoende stad. Heel anders en gezelliger dan Amerikaanse steden.
Na de middag zijn we vast een eind op weg gegaan na Tofino. Dat scheelt morgen weer. We staan op een mooie camping aan de kust. Alle truien en lange broeken konden in de kast blijven want ook hier is het heet (30 graden). We kwamen er achter dat met dit hete weekend alle campings in Tofino vol zijn. We hebben dus voor twee nachten een hotel geboekt, ook wel eens lekker. Omdat we de walvisvaart niet willen missen hebben we ook die vast gereserveerd. Al met al een dure grap maar per kilo walvis val het wel mee.

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011