Dag 25 en 26 Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 25 en 26 Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 25 en 26 Seattle

Door: Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

01 Juli 2015 | Verenigde Staten, Seattle

We hebben vlakbij waar we de camper weer in moeten leveren, een prettige rustige camping gevonden. Toch konden we het niet laten om nog Seattle in te gaan, dit was met de camper niet erg gemakkelijk. Het was erg erg druk op de weg ernaar toe en daarna konden we heel moeilijk een parkeerplek vinden. Seattle is een erg grote stad, het viel ons al met al wat tegen.
Daarna zijn we op de camping nog even lekker gaan relaxen en heeft Jan ook het laatste potje klaverjassen nog gewonnen.
Vanochtend poetsen, de camper ingeleverd en nu zijn we in een hotel vlakbij het vliegveld. Morgenochtend vliegen we naar Washington.

• 02 Juli 2015 - 19:51

Menno:

Jongelui,

We zullen jullie huis maar eens gaan opruimen langzamerhand. Enorme bende natuurlijk. Witte muren vol rode wijnvlekken wegens de talloze orgies... Vetvlekken op het terras wegens BBQ met de hele buurt. Alle drank is trouwens op, volgende keer graag wat meer achterlaten. Hier en daar liggen nog wat totaal benevelde en ons totaal onbekende personen. Gaan we regelen, het meertje is diep genoeg. De boot is gezonken maar daar kunnen we echt niets aan doen.
    Kortom: tijd voor Omrin en dan komt alles weer goed!

We wensen jullie nog fijne dagen samen met Michelle en Barack!

Oant sjen from the hot Low Countries.

• 03 Juli 2015 - 20:03

Albert En Yvonne:

Goede reis terug. Wat hebben jullie een geweldige vakantie gehad zeg.

Groet vanuit een zeer warm Nederland.

Albert en Yvonne.