Dag 19 en 20: Olympic, wat een mooi park - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 19 en 20: Olympic, wat een mooi park - Reisverslag uit Port Angeles, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 19 en 20: Olympic, wat een mooi park

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

26 Juni 2015 | Verenigde Staten, Port Angeles

Woensdag en donderdag zitten we in Olympic national park voordat we naar Canada verhuizen. Wat een schitterend park. We zitten pal aan de stille oceaan en je zou het niet verwachten maar Olympic is voor een groot deel een tropisch regenwoud. Er groeien bomen tot 90 meter hoog en er is veel wildlife. Herten en reeën die twee drie meter van je afstaan en gigantische uilen die je vanuit de boom aankijken.
We hadden een prachtige ruime plek in het park aan de rivier en hebber 's avonds een fikse boswandeling gemaakt.
We hebben mooie foto's gemaakt en gaan nog één keer proberen die op de site te krijgen. Anders houden jullie die tegoed.
Op onze trip door het park zijn we nu in port Angeles aangekomen. Eindelijk weer goeie WiFi.
Morgen willen we zien om op 8 uur de boot te pakken. Tot ziens in Canada.

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011