Dag 15: Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 15: Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 15: Twin Falls

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

21 Juni 2015 | Verenigde Staten, Twin Falls

Zaterdag waren we in Twin Falls Idaho. Werkelijk schitteren gelegen aan de rand van de stad. Ook hier wordt de kracht van het water gebruikt voor energie-opwekking. We hebben geslapen in het stadspark waar plekken zijn gemaakt voor RV's. We hadden het onze vorige reis ook al meegemaakt, je moet er betalen in een brievenbus. Je pakt een envelop uit een kastje, stopt het geld er in en gooit het de volgende dag in de bus. "Speed of trust" optima forma.
In het stadspark werden we verrast door groundhogs. Een soort hele grote hamsters. Ze hadden holen langs het water en in het gras en waren nauwelijks schuw.
Naast de hamsters wordt het park gebruikt door groepen die daar samenkomen en BBQen.

• 23 Juni 2015 - 23:01

Yvonne:

Begrijp ik het, groepen grote hamsters voor op de bbq? Mmmmm

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011