Dag 6: de Badlands en mount Rushmore - Reisverslag uit Sundance, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 6: de Badlands en mount Rushmore - Reisverslag uit Sundance, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 6: de Badlands en mount Rushmore

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

13 Juni 2015 | Verenigde Staten, Sundance

Vrijdag in de USA. Een prachtig zonnige en warme dag. We zijn 's ochtends vertrokken naar de Badlands. Een landschap wat we goed kennen uit onze vorige trip, met veel ravijnen, kloven en rotsformaties in prachtige kleuren.
Na de middag zijn we teruggereden naar de Black Hills. Daar zijn we gestopt bij mount Rushmore. De berg met de koppen van de presidenten Washington, Jefferson, Rooseveld en Lincoln. De koppen zijn voor 90% gemaakt met behulp van springstof. Indrukwekkend.
Morgen gaan we richting Wyoming naar de Devils Tower. Een eenzame berg die je misschien wel kent uit "Close Encounters of the tihird kind".

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011