Dag 29: the fourth of july - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 29: the fourth of july - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 29: the fourth of july

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

05 Juli 2015 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

The fourth of july is de nationale feestdag van de USA en Washington is het hart van de festiviteiten. Jammer genoeg was het een wat regenachtige maar broeierige dag. Onze eerste in de VS. We hebben 's ochtends eerst gewacht tot de buien over waren en zijn toen naar de national mall gelopen. Er was een gigantische parade waarin alle groepen hun patriotisme lieten zien. Dat ging van leger en politie tot reliegies en rock en rol dansgroepen. Een bonte stoet.
We hebben de dag op de mall doorgebracht en heel veel gekeken en gelopen. Als detour zijn we nog in het Smithsonian museum geweest. Lekker koel, gratis en leuk om te zien.
Na ons te hebben opgeknapt hebben we, een kwartiertje lopen van ons hotel gegeten in het hippe "Blue Jacket" en 's avonds met een glaasje wijn naar het vuurwerk gezien. Al met al een ervaring om mee te maken.

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011