Dag 22 en 23: op walvisjacht - Reisverslag uit Tofino, Canada van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 22 en 23: op walvisjacht - Reisverslag uit Tofino, Canada van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 22 en 23: op walvisjacht

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

28 Juni 2015 | Canada, Tofino

"Call me Ismaël" zo begint Moby Dick. Vandaag, zondag is het onze beurt om op walvisjacht te gaan. We moeten ver uitvaren voor de walvissen en zijn 4 tot 5 uurtjes bezig maar dat is niet erg. Het weer is als steeds erg warm dus wat verkoeling op zee is welkom. Als we terug zijn zullen we uiteraard verslag doen.
Gisteren zijn we na een bochtige tocht aangekomen in Ucluelet (niet uit te spreken) een surfdorp bij Tofino. Ina heeft een duik genomen in de stille oceaan (de bikkel) en we hebben overheerlijke verse, wilde zalm gegeten in een prima restaurant in Tofino.
Na de vele nachten in de camper hebben we weer eens in een echt bed gelegen en gedoucht in een eigen badkamer. Luxe dus.

• 29 Juni 2015 - 08:30

Albert En Yvonne:

Lieve mensen,

Goede te zien en te horen dat jullie nog steeds erg genieten van jullie mooie reis. Inmiddels
    Al weer in de eindfase. Wat gaat dat snel zeg. Nog maar even lekker genieten van de laatste dagen Abroad. Hopelijk zien jullie walvissen. Liefs vanuit Nederland. Wij krijgen nu, zo het lijkt ook een periode met zeer warm weer, over de 30 graden.

Liefs en groet
    Albert en Yvonne.