Dag 17: Pendleton - Reisverslag uit Pendleton, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 17: Pendleton - Reisverslag uit Pendleton, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 17: Pendleton

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

23 Juni 2015 | Verenigde Staten, Pendleton

Het goede weer reist ons achterna. Gister weer een warme dag. We hebben de scenic route genomen van Boise naar Pendleton. Deze voert door de Blue Mountens en Wallowa-Whitney. Urenlang bos en Bergje op en af. Wel oppassen voor overstekende herten.
In pendleton was het wel even zoeken naar de camping maar toch gevonden. Op een camping in de VS ben je gemiddeld tussen de 40 en 50 dollar kwijt voor een Full hookup, je hebt dan stroom, water en een rioolafvoer. Prijzen verschillen wel sterk. Zo waren we in Jackson Hole meer dan 100 dollar kwijt maar de nacht erna was het maar 15 dus dat middelt weer aardig uit.
Vandaag een lange rit naar Mount Rainier. Daar staan we in het park, dus vermoedelijk geen WiFi.
We melden ons wel weer.

• 24 Juni 2015 - 17:35

Mamma En Pappa Beijert:

Lieve Ina en Jan,
    Fijn dat de reis voorspoedig en interessant verloopt - bij ons was er even een strubbeling
    Mamma is een etmaal in het ziekenhuis geweest, ze kreeg plotseling ritme-problemen met
    haar hart, met een medicijn is het hartje weer in het juiste spoor gekomen, ze is weer thuis en
    we leven vrolijk verder. overigens alles goed.

Geniet van de reis en kom a.u.b. heel terug - liefs Mamma en Pa.