dag 16: Boise - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu dag 16: Boise - Reisverslag uit Boise, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

dag 16: Boise

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

22 Juni 2015 | Verenigde Staten, Boise

Boise is de hoofdstad van Idaho. We kwamen hier al vroeg aan. Het was gister snikheet en geen zucht wind. We hebben lekker door de stad gewandeld maar op zondag zijn de meeste winkels dicht. In het plantsoen voor het capitool van Idaho was van alles te doen. Er was een indiaanse dansgroep en een keur aan kraampjes. Later op de middag zijn we naar de rivier gelopen om wat verkoeling te zoeken. Het was er erg druk met gezinnen, wandelaars en fietsers.
Aan het einde van de middag hebben we, ter ere van "Fathers Day", copieus gegeten in een sjiek etablissement. Het eten en de wijn waren niveau. Genieten dus na al de burgers en frites van de laatste tijd.

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011