Dag 10,11 en 12: Yellowstone en Grand Teton - Reisverslag uit Yellowstone Park, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 10,11 en 12: Yellowstone en Grand Teton - Reisverslag uit Yellowstone Park, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 10,11 en 12: Yellowstone en Grand Teton

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

19 Juni 2015 | Verenigde Staten, Yellowstone Park

Daar zijn we weer, we hebben drie dagen geen bereik en WiFi gehad. In Yellowstone doet zelf je autoradio het niet. Niet dat alles terug naar de natuur is in het park (ongeveer 1/3 van nederland) zijn gewoon wegen benzinepompen, restaurants en winkels.
We hebben, ondanks de voorspellingen, prachtig weer gehad.
We hebben veel gezien en Yellowstone is met recht een van de mooiste plekken op aarde. Buffels lopen er bij bosjes rond, net als herten, reeën en elanden. Beren hebben we (helaas?) niet gezien. We hebben woensdagavond een kampvuurtje gestookt en met een lekker wijntje (Lindemans) in het vuur gestaard.
Gisteren zijn we via Grand Teton het park weer uitgereden en zitten nu in Jackson Hole.

• 21 Juni 2015 - 13:18

Albert En Yvonne:

Hallo Ina en Jan,

Goed te horen dat jullie nog in het land der levenden zijn. Wel vreemd in de huidige tijd van allerlei communicatie dat het communiceren in Yellostone PARK nog "ouderwets" moeilijk is, maar ook wel eens lekker denk ik. Mooi dat jullie het leuk hebben en ook goed weer en ook nu al weer heel veel gezien hebben, een hele beleving. Blijf genieten en blijf gezond.

Groetjes
    Albert en Yvonne