Dag 8 en 9: the wild, wild west - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu Dag 8 en 9: the wild, wild west - Reisverslag uit Cody, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

Dag 8 en 9: the wild, wild west

Door: Jan en Ina

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

15 Juni 2015 | Verenigde Staten, Cody

We zijn in cowboy land beland. Gisteren hebben we Buffelo bezocht en vandaag zijn we in Cody. Cody is gesticht door Buffelo Bill en het hele stadje staat in zijn nagedachtenis. Het doet hier en daar wat kermisachtig aan maar is best leuk.
We zijn met een busje door het stadje gereden om de verhalen te horen over de oorsprong van Cody en het levensverhaal van Buffelo Bill. Er is van alles te doen en we gaan straks naar een heus cowboy gevecht.
We zitten nu vlak voor Yellowstone, toch wel een van de hoogtepunten van de reis. Daar zijn we dan morgen en overmorgen. Ik weet niet of daar WiFi hebben maar anders schrijven we weer als we het park uit zijn.
PS: het weer is prima, lekker warm en zonnig.

• 19 Juni 2015 - 11:56

Menno Koopmans:

Neergeschoten door de geest van Wild Bill Hickok aangevallen door een grizzleybeer, een buffel of toch domweg geen verbinding? Ik ga uit van het laatste en ben benieuwd naar jullie volgende verslag.

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011