dag 3 en 4 - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu dag 3 en 4 - Reisverslag uit Estes Park, Verenigde Staten van Jan en Ina Beijert Potiek - WaarBenJij.nu

dag 3 en 4

Door: I a

Blijf op de hoogte en volg Jan en Ina

09 Juni 2015 | Verenigde Staten, Estes Park

De 1e dag in de camper is even wennen. We zijn naar Estes Park gereden en stonden prachtig langs een snel stromend riviertje. Vanochtend al vroeg op pad naar Rocky Mountain NP.We zagen enkele reeen en elanden en een overweldigend landschap met heel veel besneeuwde bergtoppen. Op 3000 meter hoog lag nog wel 3 meter sneeuw! Vanacht slapen we nog een nacht in Estes Park en rijden dan richting Rapid City.

• 09 Juni 2015 - 21:40

Menno Koopmans:

Drie meter sneeuw... Wij zijn net terug uit de Vaucluse, Zuid Frankrijk, zeven dagen zon, een graadje of dertig en 's morgens rond een uur of tien ontbijtrn op een terras met croissants, de betere koffie en (heerlijk) een glaasje pastis... Hoe kan het dat ik toch een beetje jsloers ben?

Jan en Ina

Na Azië en Zuid Amerika nu de USA. Naast bezoeken aan steden als San Francisco en New York toeren met de camper langs alle parken en bezienswaardigheden aam de westcoast.

Actief sinds 23 April 2011